Pàgines

dimecres, 11 de febrer de 2015

TRISTESA

DEL CONTE DEL MONSTRE DE COLORS, AQUESTA SETMANA ESTEIM TREBALLANT L´EMOCIÓ DE LA TRISTESA... HEM PARLAT DE QUINES COSES ENS FAN POSAR TRISTOS...

9/2/2015
TRISTESA

Mercè: Avui farem el monstre blau... perquè trobau que està trist?
Molts: perquè plou
M: i no pot anar al pati? I vosaltres quan esteis tristos?
Jordi: quan em faig sang
Guillem: quan em caig ... perquè et fas un poc de mal
Matias: cuando me caigo
Mathias: cuando no puedo venir al cole
Haitam: quan tenc mal de panxa
Júlia F.: quan tenc mocs
Abril: quan el meu germà em pega.
Lau: quan em faig mal
Izara: quan em faig mal
Sergio: quan la mami s´en va i jo vull anar amb ella.
Júlia : quan tenc mal de panxa i no puc fer caca.
Oihana: quan has de menjar
Guillem: quan em molesten...
Mercè: si... quan no ens compren una cosa que volem, quan tenim mal, quan ens renyen... esteim tristos...
Haitam: quan no puc menjar xocolati
Guillem: jo un dia volia anar al parc i no hi vam anar i no em vaig posar trist




1 comentari:

  1. Què bé que ja identifiquen les coses que els fan posar tristos o contents... poc a poc aniran participant més! Bravo!

    ResponElimina