Pàgines

dimecres, 25 de març de 2015

EMOCIÓ " L´AMOR"

LA DARRERA EMOCIÓ QUE HEM TREBALLAT ÉS L´AMOR ... EL MONSTRE ROSA... ENTRE TOTS VAM PODER PARLAR DE COM ENS SENTIM QUAN ESTIMAM, A QUI ESTIMAM... MIRAU AQUÍ LA TENIM!!


16/3/2015

AMOR
S: mirau... què trobau que li deu passar al monstre avui, mirau de quin color està?
Sergio: està de color rosa
Júlia: per estimar
Izara: està content.
Sergio: està d´amor
S: què deu voler dir , està d´amor?
Sergio: donar “besitos”
Júlia C: donar “ abraços”
S: si... molt bé, quan estiman donam besades, abraçades... i tú a qui estimes?
Bruno: a n´Aysha
Jordi: jo a ma Mitsuki , en Jordi i en Guillem
S: si... són els teus amics
Guillem: a en Matias
Júlia F.: a en Sergio.
Abril: jo a en Lau
Matias: esteim de color rosa, quan estimam,
S: i tú a qui estimes?
Matias: a en Guillem
Sergio: quan don un besito a na Júlia C.
Izara: quan estim a sa meva mamà
Mathias: quan jugo amb en David.
Sara: i què ens passa quan esteim enamorats, tenim pessigolles a la panxa, sembla que
esteim dalt un núvol, esteim contents...
Sergio: està per amor
S: està enamorat vols dir, i vosaltres de qui esteis enamorats?
Lau: jo del meu papi
Júlia : jo de la meva mami.
Eric: jo de na Júlia F.
Júlia C.: jo de n´Anna, de na Júlia F., de na Júlia i d´en Sergio.
Anna: jo de na Júlia C.
Noemi: de sa mamà
Héctor: de sa mamà
Mitsuki: jo de sa mamà
Anahi: de sa mamà
Abril: estim a en Lau
Oihana: de n´Abril
Sara: de sa mamà
Aysha : d´en Bruno
S: i tú Leire, de qui , de la mamà?
Leire: no ( amb el cap)
S: idò de qui? De l´avi?
Leire: si ( amb el cap)
Sergio: de sa mamà
Guillem: del meu germanet.
Matias: del meu germà Dami.
Jordi: jo m´estim a en Narcís, el meu germanet...
S: molt bé, veig que estimau molt!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada