Pàgines

dimarts, 3 de març de 2015

LA CALMA

LA SETMANA PASSADA DEL CONTE DEL MONSTRE DE COLORS VAM ESTAR TREBALLANT LA CALMA.. AQUÍ EN TENIU UNA CONVERSA...

CALMA
16/2/2015

M.: avui varem el color verd, la calma... mirau el monstre... i com està?
Molts: tranquil
Mercè: tancam els ulls, ens allargam... ens hem relaxat.. quan és que esteis amb tranquilitat?
Sergio: quan estic jugant amb les meves juguetes..
Guillem : quan jugo amb el meu germà
Matias: quan jugo
Mathias: quan jug amb en Guillem
Adrian: quan vaig al llit
Oihana: quan jug amb cuinetes
Bruno : quan jugo
Sara: quan vaig al llit
Izara: quan jug amb la cuineta
Leire: “ quan vas amb l´avi”
Anahi: quan et fas un bany.
Haitam: quan faig els anys ( mostra els dits)
Jordi. Quan em dorm
Lau: quan faig el cumple
Héctor: “ quan jugues amb en Stefan”?
Júlia F.: quan em tap amb una manta
Júlia C.: quan jug amb na Carla.
Júlia: quan em tapen amb una manta en el sofà
Mitsuki: després del cumple
Abril: quan estic al llit i estic calenteta..

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada