Pàgines

dilluns, 9 de març de 2015

RÀBIA

HEM TREBALLAT L´EMOCIÓ DE LA RÀBIA ... HEM POGUT PARLAR DE LES COSES QUE ENS FAN POSAR MÉS MALEITS...

23/2/2015
RÀBIA


Mercè: recordau el conte del monstre de colors... tenia tots els colors mezclats... estava de color groc, blau, vermell...avui de quin color està... quan esteim enfadats... i vosaltres quan vos enfadau?

Júlia: quan sa mami no em compra xuxes ni cromos de futbol
Guillem: quan el meu papà ja no em compra regals i m´enfado amb el meu papà.
Matias: quan no em compren xuxes
Abril: quan la mamà em xerra malament.
M: i tú Leire, quan no et compren cosa que tú vols?
M: i tú Izara, quan sa mamà et deixava a l´escola
Izara: si... però quan he tornat a casa no hi estava
Júlia F.: quan em fan un susto
Mitsuki: quan no em compren xuxes
Júlia C.: quan he de venir a dinar aquí.
S: però el menjar del menjador és molt bo...
Lau: quan no em compren xuxes...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada