Pàgines

dilluns, 27 d’abril de 2015

Fem circuit a psicomotricitat

A la classe de psicomotricitat avui hem preparat un circuit. Els infants han quedat molt sorpresos en veure tot allò muntat i no hi havia torre. L'ídea al principi els hi asustaba una mica però al final ha estat un èxit total. Circuit on PhotoPeach Circuit on PhotoPeach Circuit on PhotoPeach Després de passar tots pel circuit hem fet una conversa i aixó és el que han dit: Vanesa: Què us agradat el circuit? Tots: Si! Mercè: Quina part del circuit us agradat més? Guillem: Fer equilibris. Jordi: Fer equilibris i passar dins els cercles. Lau: L’escala. Aysha: Tot m’ha agradat. Sergio: Passar dins els cercles i fer bots. Júlia Fullana: Passar per davall el pont. Júlia Camps: Tot m’ha agradat, tot, tot I tot. Oihana: M’ha agradat tot. Mathias: A jo també m’ha agradat tot. Bruno: I a jo. Hector: A jo també m’ha agradat tot. Eric: Entrar dins els cercles. Anahí: Els equilibris. Anna: M’ha agradat tot. Mitsuki: A jo també. Leire: A jo poquet. Júlia Fabregas: M’ha agradat tot el circuit.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada